Ezüsthegyi Kabóca fut

Ezüsthegyi Kabóca (Orbán Csaba) blogja mindenről, ami futás, és mindenről, ami ehhez kapcsolódik.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Fuss a fényben! futógála fogyatékkal élőknek

2011.04.18. 20:15 | Ezüsthegyi Kabóca | Szólj hozzá!

Április 16-án rendezték a Fuss a fényben! futógálát a Margitszigeti Atlétikai Centrumban. Az Önkéntes Fiatalok Világnapja keretében került sor rá, ennek megfelelően rengeteg, igen lelkes fiatal segítette a lebonyolítást, szervezést, és segítettek a főleg látássérülteknek a futógálán. Több civil szervezet, sok ismert közéleti személy volt jelen, a zenét pedig a sérült emberekből álló Nem adom fel! együttes szolgáltatta. Volt közös bemelegítés, volt falmászás, kerekesszékes akadálypálya, tandembiciklizés, futásban pedig 4x400m-es vegyes váltó és Cooper-teszt verseny. Volt celebváltó, ahol a vak és látássérült futókat neves személyek vezették. Ezután következett a Cooper-futás. A nap végén eredményhirdetés is volt, ahol értékes ajándékokat adtak át a versenyeken helyezést elérőknek.
Én a LÁSS-sal, a Látássérültek Szabadidős Sportegyesületével voltam jelen a gálán. Jó sokan jöttünk el, kuksik és segítők egyaránt. És ugyan kaptunk nagyon szép rendezvénypólót, többségében a csorda összetartozását jelezve, egyesületi pólónkban vettünk részt.  Kitűntünk a sok LÁSS-os pólóval a tömegből. A Suhanj! Alapítvány is képviselte magát a rendezvényen.  Én erre a hétvégére terveztem egy erős Cooper-futást. Hogy szabadon futhassak, és mégse történjen baleset, a rendezőkkel abban maradtunk, hogy mivel kísérőm ilyen tempóhoz nincs, ezért a legkülső, 6-os pályát szabadon hagyják, és ezen nyugodtan körözhetek. Nagy lendülettel kezdve, és azt egész jól tartva, a 12 perc letelte után 3263 métert számláltak nekem. Ennél többet akartam, de nem sokat gyakoroltam ezt a távot, jobban nem mertem elereszteni magam, nehogy a végére ne maradjon erő. De egyenletes lett a tempó és a pulzus, ez volt a lényeg. Ezzel begyűjtöttem az első helyet a számban, nem csak magamnak, hanem a LÁSS dicsőségére is. És ez volt a legfontosabb. Az egyesület még elhozta a második helyet a váltóban, és kedves elnökünk Judit lett a női Cooperben az ezüstérmes. Így egészen jól szerepeltünk. A hangulat nagyon jó volt, az idő is kegyes volt hozzánk, a befutócsomag is szép volt.  

Címkék: futás

A bejegyzés trackback címe:

https://futokaboca.blog.hu/api/trackback/id/tr492836846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása